نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ریاضی بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]

ا

  • ادراک ادراک اعضای هیأت ‌علمی از اعتبار ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
  • ادراک از والدین رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
  • ارزشیابی ادراک اعضای هیأت ‌علمی از اعتبار ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
  • اعضای هیأت‌علمی ارائه مدل ساختاری از رابطه‌ی بین شایستگی‌های تدریس ادراک‌شده اعضای هیأت‌علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
  • اعضای هیات علمی ادراک اعضای هیأت ‌علمی از اعتبار ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
  • الگوهای ارتباط خانواده الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
  • انگیزش و خودگردانی تحصیلی الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]

ب

  • باورهای انگیزشی تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخ‌های یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
  • باورهای انگیزشی رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
  • بحث گروهی فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
  • برون گرایی مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]

پ

  • پیشرفت تحصیلی فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]

ت

  • تانژانت مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
  • تدریس ادراک اعضای هیأت ‌علمی از اعتبار ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]

خ

  • خلاقیت اجتماعی رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
  • خودتنظیمی تحصیلی مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
  • خودکارآمدی و شادکامی مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]

د

  • دانش‌آموزان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
  • دانش‌آموزان بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
  • دانشجویان ارائه مدل ساختاری از رابطه‌ی بین شایستگی‌های تدریس ادراک‌شده اعضای هیأت‌علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
  • دایره‌‎ی مثلثاتی مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
  • درگیری تحصیلی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
  • درگیری رفتاری بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
  • درگیری شناختی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
  • درگیری عاطفی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
  • درون گرایی مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
  • دستاوردهای تحصیلی ارائه مدل ساختاری از رابطه‌ی بین شایستگی‌های تدریس ادراک‌شده اعضای هیأت‌علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]

ر

  • روابط دوستانه رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
  • روحیه ادراک اعضای هیأت ‌علمی از اعتبار ارزشیابی‌های دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
  • روش‌های تدریس گروهی فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]

ز

  • زوایای مثلثاتی مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]

س

  • ساختار کلاس الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
  • سرزندگی تحصیلی الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
  • سر و صدا مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
  • سوم راهنمایی بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]

ش

  • شایستگی‌های تدریس ارائه مدل ساختاری از رابطه‌ی بین شایستگی‌های تدریس ادراک‌شده اعضای هیأت‌علمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]

ط

  • طرح‌ مسئله ریاضی بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]

ع

  • عملکرد تحصیلی تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخ‌های یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
  • عملکرد تحصیلی کمّی رابطه‌ی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
  • عملکرد تحصیلی کیفی رابطه‌ی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
  • فراحافظه رابطه‌ی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]

م

  • محیط مطالعه ی قبلی مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
  • موسیقی مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
  • موقعیت طرح ‌مسئله بررسی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی در موقعیت‌های طرح ‌مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]

ه

  • هوش هیجانی مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]

ی

  • یادگیری مؤلفه‌‎های مؤثر در یادگیری دایره‌‎ی مثلثاتی و روابط بین آن‌ها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
  • یادگیری فعال تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخ‌های یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
  • یادگیری مشارکتی فراتحلیل اثرات روش‌های تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]