آ
-
آموزش ریاضی
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
ا
-
ادراک
ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
-
ادراک از والدین
رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
-
ارزشیابی
ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
-
اعضای هیأتعلمی
ارائه مدل ساختاری از رابطهی بین شایستگیهای تدریس ادراکشده اعضای هیأتعلمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
-
اعضای هیات علمی
ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
-
الگوهای ارتباط خانواده
الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
-
انگیزش و خودگردانی تحصیلی
الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
ب
-
باورهای انگیزشی
تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخهای یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
-
باورهای انگیزشی
رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
-
بحث گروهی
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
-
برون گرایی
مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
ت
-
تانژانت
مؤلفههای مؤثر در یادگیری دایرهی مثلثاتی و روابط بین آنها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
-
تدریس
ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
خ
-
خلاقیت اجتماعی
رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
-
خودتنظیمی تحصیلی
مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
-
خودکارآمدی و شادکامی
مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
د
-
دانشآموزان
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
-
دانشآموزان
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
-
دانشجویان
ارائه مدل ساختاری از رابطهی بین شایستگیهای تدریس ادراکشده اعضای هیأتعلمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
-
دایرهی مثلثاتی
مؤلفههای مؤثر در یادگیری دایرهی مثلثاتی و روابط بین آنها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
-
درگیری تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
-
درگیری رفتاری
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
-
درگیری شناختی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
-
درگیری عاطفی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه درگیری رفتاری و عاطفی تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 21-45]
-
درون گرایی
مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
-
دستاوردهای تحصیلی
ارائه مدل ساختاری از رابطهی بین شایستگیهای تدریس ادراکشده اعضای هیأتعلمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
ر
-
روابط دوستانه
رابطه ادراک از والدین و خلاقیت اجتماعی درکودکان با واسطه گری باورهای انگیزشی در روابط دوستانه [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 61-81]
-
روحیه
ادراک اعضای هیأت علمی از اعتبار ارزشیابیهای دانشجویان از تدریس و تاثیر آن بر تدریس و روحیه آنها [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 108-136]
-
روشهای تدریس گروهی
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
ز
-
زوایای مثلثاتی
مؤلفههای مؤثر در یادگیری دایرهی مثلثاتی و روابط بین آنها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
س
-
ساختار کلاس
الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
-
سرزندگی تحصیلی
الگوی علّی ـ تجربی از روابط بین ادراک از الگوهای ارتباط خانواده، ادراک از ساختار کلاس، انگیـزش و خودگردانی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 113-140]
-
سر و صدا
مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
-
سوم راهنمایی
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
ش
-
شایستگیهای تدریس
ارائه مدل ساختاری از رابطهی بین شایستگیهای تدریس ادراکشده اعضای هیأتعلمی و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 47-66]
ط
-
طرح مسئله ریاضی
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
ع
-
عملکرد تحصیلی
تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخهای یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
-
عملکرد تحصیلی کمّی
رابطهی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
-
عملکرد تحصیلی کیفی
رابطهی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
-
فراحافظه
رابطهی فراحافظه با عملکرد تحصیلی کیفی و کمّی دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 137-157]
م
-
محیط مطالعه ی قبلی
مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
-
موسیقی
مقایسه عملکرد شناختی درون گرایان و برون گرایان در سه موقعیت سکوت، موسیقی و سر و صدا با توجه به پیشینه های صوتی متفاوت [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 82-107]
-
موقعیت طرح مسئله
بررسی عملکرد دانشآموزان سال سوم راهنمایی در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 67-93]
ه
-
هوش هیجانی
مدل یابی رابطه ساختاری هوش هیجانی و شادکامی با واسطه گری خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 32-60]
ی
-
یادگیری
مؤلفههای مؤثر در یادگیری دایرهی مثلثاتی و روابط بین آنها [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-19]
-
یادگیری فعال
تفاوت عملکرد تحصیلی در نیمرخهای یادگیری فعال و باورهای انگیزشی دانش-آموزان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
-
یادگیری مشارکتی
فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 1-31]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد